نویسنده کیست؟

اگر به کسی بگویی من یک نویسنده هستم، احتمالا جمله بعدی اش این خواهد بود: “چند تا کتاب نوشتی؟” یا “اسم کتابت رو میگی؟” و من باید عنوان کنم هیچ کتابی. بله من نویسنده هستم ولی هنوز هیچ کتابی منتشر نکردم. و اینجاست که می شنوی: “خب پس هنوز نویسنده نشدی.”

سوال من این است که آیا بدون داشتن کتاب نمی توان نویسنده بود؟ مگر نویسنده کسی نیست که همواره می نویسد و بخشی از نوشته هایش را منتشر می کند؟ آیا فقط کتاب و مجله و روزنامه جز رسانه ها محسوب می شوند؟

قطعا با آمدن تکنولوژی، رنگ و بوی زندگی آدم ها تغییر کرده است. امروزه مردم نه تنها از کتاب، مجله و روزنامه بلکه بیشتر از وبسایت ها، پیج ها و کانال های مختلف استفاده می کنند تا آگاهی خود را بالا ببرند. پس نویسنده می تواند از رسانه های گوناگون برای ارتباط با مخاطب استفاده کند و گروهی از مخاطبان خودش را گرد هم آورد.

فضای انتشار هم نسبت به قدیم گسترده تر شده است، بنابراین می توان نویسنده بود و نوشته های خود را در بستر آنلاین منتشر کرد. موهبت اینترنت این امکان را برای ما فراهم کرده است تا سریع تر به مخاطبانمان دسترسی پیدا کنیم و به تولیدمحتوا در زمینه علاقه و تخصص خودمان بپردازیم.

اگر تو همواره قسمتی از روزت را به نوشتن اختصاص می دهی و برنامه ی منظمی برای انتشار داری، تبریک می گویم تو یک نویسنده هستی.

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *